Tuesday, August 26, 2008

Penajaan Biasiswa Hpa Ke Negara China

Alhamdulillah, saya amat bersyukur kepada Allah s.w.t kerana di pilih olehNYa dan Syarikat Hpa Industries Sdn Bhd sebagai calon ke Negara China untuk mengikuti pembelajaran Bahasa Mandarin di sana.

Disamping itu, saya di maklumkan oleh Tuan Haji Ismail bahawa penghantaran ke Negara China, adalah bertujuan untuk meluaskan pasaran Hpa Industries Sdn Bhd di sana selepas mengikuti kursus bahasa.

Selain itu, ketika saya melontarkan pertanyaan kepada Tuan Haji mengenai perancangannya untuk meluaskan pasaran Hpa di China, beliau menjawab ` saya sendiri tidak dapat ramalkan sejauh mana pasaran Hpa akan di perluaskan di sana kerana perjuangan Hpa masih jauh lagi untuk di ramalkan.” Subhanallah, sejurus kenyataan itu di buat, semakin terasa jiwa saya bahawa ini adalah satu tanggungjawab dan perjuangan yang mesti di laksanakan oleh kami di sana nanti.. Insya Allah.

Insya Allah, sama-samalah kita tuan-tuan dan puan-puan mengorak langkah dalam memajukan serta mengimarahkan Hpa ini sebagai satu wadah perjuangan ekonomi ummah sekaligus melakukan kebajikan . Jika tidak dengan kekuatan kita sebanyak 400,000 ahli untuk memperjuangkan ekonomi ummah ini, siapa lagi yang akan memperjuangkannya? Kata Tuan Haji Ismail biarlah kehidupan kita ini dapat merangkul kejayaan di dunia dan di akhirat serta berakhirnya hasil kita ini dengan kebajikan. Amin.

No comments: